English Français Español Deutsch Italiano Português 日本語 Русский Nederlands العربية Norsk Dansk Svenska 한국어 Suomi עברית Türkçe Polski Čeština Ελληνικά Hrvatski Română Magyar ไทย Bahasa Indonesia Bahasa Malaysia

1-to-4 & iPhone 30-Pin & Micro USB & Mini USB Cable #00837505

Earn USD $0.06 Rewards
Satisfaction Guaranteed
Processing Time will be calculated when item is selected
Shipping Time (Expedited): 3-5 business days

After Viewing This Item, People ultimately bought:

Product Details

Specifications

For Samsung Mobile Phone,
Type Cable,
Connector Apple 30 pin, All-In-1,
Features Special Design,
Color Black,
Cable Length (cm) 15,
Dimension(cm) 17 x 10 x 2,
Net Weight(kg) 0.043,
Payment Methods

Credit Cards we accept:












Payment Services:









Other Products From This Supplier

See All >>
See all 28 customer reviews »

User Photos and Reviews

Share Your Experiences to Win an iPad!
Submit a review and upload a product photo to be automatically entered to win.
> See Details
Recent Reviews
  • By yxf8313
  • Verified Buyer
  • Jul 05, 2014
Good service, good item,fast shipping

Please input your reply.

  • By JOJO
  • Verified Buyer
  • Feb 02, 2014
Great cable very convenient for me.

Please input your reply.

  • By Miki
  • Verified Buyer
  • Jan 07, 2014
This is great! So useful, at home and especially in the car

Please input your reply.

  • By juanangelzamora
  • Verified Buyer
  • Jan 05, 2014
It took a while to receive the package but I got everything that I ordered. I am satisfied.
Tardó un poco mas de lo esperado pero llego todo el pedido. Estoy satisfecho.

Please input your reply.

  • By ABDULLAHSNA
  • Verified Buyer
  • Dec 23, 2013
nicenicenicenicenicenicenicenicenicenicenicenicenicenicev

Please input your reply.

  • By Renefuentes1
  • Verified Buyer
  • Jun 06, 2014
I received tha package and checked it. I tried to use it and have to review it first. The product arrived to me. Thanks.

Please input your reply.

  • By H
  • Verified Buyer
  • Mar 19, 2014
A cable was received but it did not have a lightning connector. MiniInTheBox issued a refund but cannot rate a product highly when it did not match it's description.

REVIEW UPDATE:

I received a request from MiniInTheBox Customer Service to edit my review, asking me to change my rating of 1 star. I've included it verbatim below. Let me be totally clear that I did receive a refund for the price I paid. However, the fact that I did received a product not as described and therefore had to go to the trouble of requesting a refund on this order means that I feel I did not have a good experience here. I do not consider it a fair review process at all to request users change their reviews unless there is something fundamentally incorrect with what they have written. The above review is a true reflection of the facts in this case.

----- COPY OF RESPONSE TO ORIGINAL REVIEW FROM MiniInTheBox Customer Service -----

Dear Customer,

We have finished the refund on our part.

paypal [TRANSACTION ID REMOVED] USD -5.99 2014-02-27 19:49:23.0

The bank is further handling the refund for you. Basically it will be shown in your next bank bill. You can check with them for more information.

We have read your review about your order and are sorry that we send you the wrong item,as you see above, we have finished the refund for you.

However we find that you give a very low rating on this product. Please kindly note that rating under 3 means that you have very bad shopping experience for this product.

So if you have no problem with this order, we would really appreciate it that you could update your rating on this product, which will in turn give more comprehensive information to other customers about the product performance and the customer service. We would really appreciate it since it is also very important to us to further improve our service. It is always our goal to provide our customer the best service.

Here is a picture instruction which shows the steps to update your review.
https://www.lightinthebox.com/download/5b4f96a1-c86d-47ac-90be-e50fd2497e9a

Again we apologize for all the inconvenience caused. Thank you for your support.

Sincerely,
Ross
MiniInTheBox Customer Service
1-to-4 & iPhone 30-Pin & Micro USB & Mini USB Cable

Please input your reply.

  • By g.reals73
  • Verified Buyer
  • Apr 18, 2014
bonjours desolé je ne savais pas qu' il fallait confirmé la reception

Please input your reply.

  • By Raphael Moreira
  • Verified Buyer
  • Apr 08, 2014
Muito bom o produto.
Comprarei novos cabos futuramente.

Please input your reply.

  • By gutavosfire
  • Verified Buyer
  • Apr 07, 2014
Very good product! I love it! Awesome!

Please input your reply.

Q & A

There are no questions yet. Ask a new question
Your Recent History
ATest