English Français Español Deutsch Italiano Português 日本語 Русский Nederlands العربية Norsk Dansk Svenska 한국어 Suomi עברית Türkçe Polski Čeština Ελληνικά Hrvatski Română Magyar ไทย
banner
0 DAY DAYS DAYS 01:01:02

Informacje

Read Makijaż i pielęgnacja paznokci reviews, review about Makijaż i pielęgnacja paznokci at MiniInTheBox; buy cheap Makijaż i pielęgnacja paznokci from MiniInTheBox.com now!
Zobacz wszystkie

Makijaż i pielęgnacja paznokci Recenzje

20 szt. Przyrząd do zdobienia paznokci Zestawy do zdobienia paznokci Pędzel akrylowy do paznokci Na Paznokieć Paznokci Lekkie, silne i trwałe włosy Sztuka zdobienia paznokci Manikiur pedikiur
Dobra jakos za bardzo niska cenę. Polecam !!!!
Napisz recenzje
500 szt. Plastik Na Palec Sztuka zdobienia paznokci Manikiur pedikiur Abstrakcja / Klasyczny / Ślub Codzienny
Rewelka!! Polecam! Niska cena, bardzo dobra jakość
Napisz recenzje
Stal nierdzewna Przyrząd do zdobienia paznokci Na Inne Odporność na zurzycie Sztuka zdobienia paznokci Manikiur pedikiur Spersonalizowane / Klasyczny Codzienny
Super!!! Jestem bardzo zadowolona. Polecam!!!
Napisz recenzje
1 pcs Glitter i Poudre / Puder Błyskotki / Klasyczny Codzienny
Super!!! Jestem bardzo zadowolona. Polecam!!!
Napisz recenzje
Plastik Przyrząd do zdobienia paznokci Na Paznokieć Paznokci Trwały Sztuka zdobienia paznokci Manikiur pedikiur Prosty / Klasyczny Codzienny
Wszystko idealne. Polecam wszystkim !!!
Napisz recenzje
Poduszeczka do pudru Bez lateksu / Antyalergiczne / Może być stosowany na mokro i sucho Makijaż 1 pcs gąbki z mikrofibry Kształt kropli Puder / Krem / Ciecz Kosmetyk Akcesoria do czesania
to jest to czego szukalem dobrze sie sprawsza w codziennym uzytku jest ok
Napisz recenzje
rzęsy Narzędzia czyszczące / Pędzle do makijażu Noworodek / Wielofunkcyjny / Profesjonalny 1 pcs Dorosły / Inne Przenośny
Silikonowy,maly gadzet do mycia pedzli.polecam
Napisz recenzje
Lakier do paznokci żel UV 10ml Klasyczny Zanurzyć się Długi Codzienny Klasyczny
super pomoc przy malowaniu paznokci jestem bardzo zadowolona ...
Napisz recenzje
12 pcs Taśma do klejenia folia paznokcia Sztuka zdobienia paznokci Manikiur pedikiur Codzienny Abstrakcja / Moda / Taśma do zdejmowania folii
bardzo zadowolona...proste w uzyciu i latwo naklada sie na pytke pasnokcia
Napisz recenzje
Lakier do paznokci żel UV 12ml 1 pcs Błyskotki / Zmieniająca kolor / Żel UV Top Coat Zanurzyć się Długi Codzienny Błyskotki / Zmieniająca kolor / Żel UV Top Coat / Połysk i blask / Połyskujące
prosty w uzyciu , latwo naklada sie na pytke pasnokcia ,swietne kolory ... poprostu super
Napisz recenzje
1 pcs Glitter i Poudre / Puder Streszczenie / Klasyczny Codzienny
brokat fajny - nie odbiega struktura od naszych polskich
Napisz recenzje
Akryl Biżuteria do paznokci Na Palec palec Sztuka zdobienia paznokci Manikiur pedikiur Abstrakcja / Klasyczny Codzienny
Produkt fajny zgodny z opisem. Szkoda tylko że opłaty celne były takie jak moje zamowienie
Napisz recenzje
96 szt. Przyrząd do zdobienia paznokci Na Paznokieć Sztuka zdobienia paznokci Manikiur pedikiur Klasyczny Codzienny
Dziękuję .Towar zgodny z opisem . Polecam . :0)))
Napisz recenzje
Szkło Polerki Na Paznokieć Paznokci Styl MIni Sztuka zdobienia paznokci Manikiur pedikiur Prosty / Klasyczny Codzienny
Fajny, zgrabny i ostry polnik Polecam
Napisz recenzje
Profesjonalny Pędzle do makijażu Zestawy pędzli do makijażu 5 szt. Ochrona przed bakteriami Kucyk / Włosie synetyczne / Konik Pędzle do makijażu dla Zestaw pędzli do makijażu / Pędzel z włosa kuca
Super pedzelki, jestem bardzo zawowolona. Niska cena, dobra jakosc
Napisz recenzje
Doczepy z naturalnych włosów Prosta Włosie synetyczne 23 cale Przedłużanie włosów Codzienny
Swietne naprawde polecam troche ciezkie ale nie przeszkadza. Polecam zamowic 2 sztuki jesli masz grube wlosy. Jesli cienkie to 1 sztuka powinna wystarczyc chyba ze chcesz efekt grubych wlosow. Ogolnie kolorystycznie dobralam sobie idealnie i paczka zostala szybko dostarczona mniej niz tydzien.
Napisz recenzje
Tusz do rzęs Khaki Makijaż 1 pcs Oko Makijaż codzienny / Makijaż imprezowy / Makijaż kocie oko Curly Grube Kosmetyk Akcesoria do czesania
Opakowanie tuszu do rzęs jest zachwycające! Szczoteczka dobrze wykonana. Niestety sam tusz za bardzo się klei co jest jedynym mankamentem...
Napisz recenzje
200 pcs Kryształ górski / Połysk / 3D Kryształ / Kryształ górski 3mm Biżuteria do paznokci Perły Na Paznokieć Sztuka zdobienia paznokci Manikiur pedikiur Impreza / Wieczór Szykowne i nowoczesne / Moda
beautyful cristals, pieknie się mienią
Napisz recenzje
50 pcs Biżuteria do paznokci Sztuka zdobienia paznokci Manikiur pedikiur Codzienny Abstrakcja / Moda / Plastik
dobry produkt , atrakcyjna cena, szybka dostawa ,polecam :)
Napisz recenzje
3000 pcs Brokatowy proszek Zestawy do zdobienia paznokci Biżuteria do paznokci Słodkie Sztuka zdobienia paznokci Manikiur pedikiur Codzienny Abstrakcja / List / Ślub / Akryl
szybka wysyła. towar zgadza sie z opisem. Dzieki
Napisz recenzje
ATest